بگ اپ احسان طرح برای هاست رایکان.با اموزش نصب

بگ اپ احسان طرح برای هاست رایکان.با اموزش نصب

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار گلریـز وبـــ در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

like groups shartranixs افزونه لایک گروه برای شیرترانیکس
 
اموزش نصب
 
فایل اپ کنید تو هاست
 
اطلاعت کانفیگ وارد کنید
 
به ادرس روم برید و چت روم نصب کنید
 
بعد 3 تا این فایل ایمپورت کنید
 
بعد اطلاعت پروفایل و امتیازه دهی و پنل ناظر را وارد کنید
 
تموم کسی نفهمید بگه تصویری شو بزارم
 
این بگ اپ تو توسط احسان طرح ساخته شده
 
tikatarh-2.rozblog.com
سایت احسان طرح
..................................................................................
http://uplod.ir/hzrbqmjjady0/احسا_ن_طرح.zip.htm
 

 
http://uplod.ir/6q8360hgqhsd/tow.txt.htm
 
 
http://uplod.ir/4l7xxt6ukmi1/sql.sql.htm
 
http://uplod.ir/oxv617strp89/sql.sql.htm
 
 
هر 4 تا رو دان بکنید اولش بگ اپ این 3 تاش همه ایمپورت کنید تموم
 
منبع-سایت همه چیز
 
 
 


طراحی چت روم


بازدید : 9733 | تاریخ : جمعه 22 / 5 / 1393 ساعت : 10:38 |
برچسب ها : , , , , ,
نظرات
میلاد
میلاد در تاریخ 1395/4/14/1 و 21:23 گفته :
سلام من اینو دو سه ماپیش دان کرده بودم نصب کردم ولی انلاینی هام باالا نمیاد چیکار کنم
پاسخ:سلام ممکنه از chat.js یا از فایل class
حسىن
حسىن در تاریخ 1393/10/12/s1i2n3a4 و 5:51 گفته :
خوبه بود
واکر
واکر در تاریخ 1393/8/14/3 و 0:08 گفته :
ببخشید پنلش این چیه دقیق مال کدوم طراحی خیلی چرته من قاط زدم
لب
لب در تاریخ 1393/8/7/3 و 15:05 گفته :
ایول داش پنلش خیلی باحاله ولی فکر کنم با
گ داشته باشه
سامی
سامی در تاریخ 1393/7/13/7 و 20:50 گفته :
انلاین هاش بالا نمیاد
میهن
میهن در تاریخ 1393/7/6/7 و 14:36 گفته :
انلاین هاش بالا نمیاد پنل شو وقتی میزنم صحفه دیفیش میاره چکار کنم
میلی
میلی در تاریخ 1393/6/15/6 و 17:53 گفته :
عالی بود بگ اپ داش احسان طرح دمت گرم اخر روی هاست رایگان اومد دلمون شاد کردی
MrP
MrP در تاریخ 1393/5/25/6 و 12:58 گفته :
بابا اینکه همون ایتی چت که دو تا امکان زده روش برو بابا بکاپ مثله طراح فا اینا بزار
پاسخ:طراح فا رو دارمشبه زودی میزارمش
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: