آموزش ساخت قالب بیرونی چت به صورت تصویری(کلیپ)!

آموزش ساخت قالب بیرونی چت به صورت تصویری(کلیپ)!

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار گلریـز وبـــ در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

آموزش ساخت قالب بیرونی چت به صورت تصویری(کلیپ)!

 فیلمی ۱۰ دقیقه ای برای شما اماده شده است که در آن از یک نرم افزار رونمایی میکند که شاید برای ما ایرانی ها ناشناخته

باشد.به کمک این نرم افزار ما میتونیم قالب چت روم ویا قالب وبلاگ و سایت وحتی ساخت صفحه دیفینس از این نرم افزار

استفاده کنیم.


لینک دانلود کلیپ:دانلود کلیپ

 


رمز فایل:www.loriran.ir

 


دانلود نرم افزار:دانلود نرم افزار

 


رمز فایل:www.download0098.com


طراحی چت روم


بازدید : 16826 | تاریخ : جمعه 13 / 9 / 1392 ساعت : 16:49 |
نظرات
farzin
farzin در تاریخ 1394/10/8/s1i2n3a4 و 16:08 گفته :
راستی میشه قالب رو هم برداشت؟

پاسخ:بله
farzin
farzin در تاریخ 1394/10/8/s1i2n3a4 و 16:05 گفته :
سلام خوبین
ببخشید یه سوال داشتم
من چجوری میتونم فایل یه اسکریپت رو بردارم و تو اسکریپت خودم بزارم مثلا از یه اسکریپت فال حافظ رو بردارم و بزارم تو اونیکه خودم ساختم میشه کمکم کنین اگه میشه به ایمیلم بفرستید جواب رو
پاسخ:سلام بله ممنون خوبید منظورتونو نفهمیدم
بهراد
بهراد در تاریخ 1393/9/22/s1i2n3a4 و 15:00 گفته :
سلام مرسی از زحماتتون واقعا عالی بود
فقط یه چیزی رو که نفهمیدم کا از این ورودی چجوری استفاده کنم
اگه راهنمایی کنی لطف میکنید
مرسی
یه دوست
یه دوست در تاریخ 1393/4/16/s1i2n3a4 و 0:05 گفته :
سلام داداش این کدش که نیست

منضورم کد ورودی است الان باید چیکار کنم
ینو از کجا بیارم میشه راهنماییم کنید و یا به ایمیلم ارسال کنی

در ضمن داداش من این قالب که ساختم چیکار کنم که بعداز ساخت ذخیرش کنم و اونو بزارم به جای قالب بیرونی میشه همه راهنمایی هارو به ایمیلم بفرسی

چاکرم داداش ممنون میشم
سجاد
سجاد در تاریخ 1392/9/18/1 و 22:41 گفته :
سلام خسته نباشی ممکنه آموزش طراحی قالب درونی رو هم بزارین ؟ آخه خیلی لازم دارم ممنون میشم اگه بشه

با تشکر
پاسخ:سلام ممنون همچنين حتما براتون ميزاريمش خواهش
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: