اموزش حل شدن مشکل پیام خصوصی چت روم

اموزش حل شدن مشکل پیام خصوصی چت روم

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار گلریـز وبـــ در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

اموزش حل شدن مشکل پیام خصوصی چت روم

شاید تا به حال دیده باشید در چت روم خصوصی وقتی یک پیام ارسال میکنید

 

همینطور در حال ارسال هست مینویسه ارسال....

 

و هنگ میکنه اینکارا بکنید دیگه هنگ نمیکنه

 

وارد فایل chat.js بشید

کد زیر را پیدا کنید :

var message = "/window: " + $(message_input_field).value;

و حالا کد زیر را بعد از کد بالا قرار دهید

if($(message_input_field).disabled) return false;


طراحی چت روم


بازدید : 11177 | تاریخ : پنج شنبه 7 / 9 / 1392 ساعت : 6:46 |
نظرات
عقیل
عقیل در تاریخ 1392/11/20/7 و 20:12 گفته :
داداش عزیز همیشه کارتو دوست داشتم عالی بود من داداشم لال هست خیلی دوسش دارم عاشق چت روم من به هرکسی میسپارم برام یه چت درست میکنه یه اذیت میکنن ادمو یا سر کار میزارن داداش من هاست دامنه دارم ازت کمک میخوام که بتونم دل داداشمو شاد کنید بلد نیستم چت روم نصب کنم اگه میشه زحمت نباشه بتونی برام وقت بزارید درست کنید خیلی ممنونم میشم از خجالت در میام شماره تماس منم اینه 09373937692 ایدی یاهو منم elya12@yahoo.com داداش منتظرتم تشکر خیلی
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: