قالب کامل ربو چت (robochat) برای چت روم

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار گلریـز وبـــ در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

قالب کامل ربو چت (robochat) برای چت روم

:: نام قالب : برو چت
:: سيستم : چت روم
 
::دمو : کلیک کنید !
 
::حجم فایل : 519.8KB
 
:: پسورد در صورت لزوم : www.ettheme.ir
 
::دریافت فایل : لینک مسقیم

طراحی چت روم


بازدید : 11025 | تاریخ : پنج شنبه 2 / 8 / 1392 ساعت : 21:23 |
نظرات
مدیر روبو چت
مدیر روبو چت در تاریخ 1393/6/1/s1i2n3a4 و 18:03 گفته :
سلام!!دادا شرمنده من مدیر روبو چت هستم!!خیلی وقته روم رو خریدم ولی اون قالب اولیش روش نبود همینی ک شما زدی و وبسایتت!!ممنون میشم کد قالبشو بدی بهم!!!شمارم 09304392525
بیای روم بگی پامو میخوام نشونت میدن دادا
فردین
فردین در تاریخ 1392/11/26/6 و 12:11 گفته :
سلام من نمیتونم ادامه مطلب رو پیدا کنم یعنی لینکی نمیبینم برم ادامه مطلب تا قالب مورد نظرمو دان کنم لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:سلام به برو ببين چه خبر روش ليك كرده
فردین
فردین در تاریخ 1392/11/26/6 و 12:10 گفته :
سلام من نمیتونم ادامه مطلب رو پیدا کنم یعنی لینکی نمیبینم برم ادامه مطلب تا قالب مورد نظرمو دان کنم لطفا راهنمایی کنید
عماد
عماد در تاریخ 1392/8/6/s1i2n3a4 و 20:11 گفته :
سلام به شما با عرض خسته نباشید لطفا آموزش نصب پنل ناظران رو بدین راستی ایمپورت کردن چجوری انجام میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون از وبلاگتون
پاسخ: سلام براي نصب پنل اول db.phpرو اطلاعاتو وارد كنيد بعد sqlرا در phpmyadminبرويد وقتي پسورد خودتون را داديد وارد پي اچ پي شديد بالاي ان نوشته ايمپورت وشما sqlرو درانجا اينپورت كنيد همين
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: