دانلود اسکریپت مهر طرح ورژن (16)

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار گلریـز وبـــ در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

http://s12.picofile.com/file/8402500026/golrizweb_ir_68.png

بکاپ مهر طرح ورژن شانزده مخصوص چت روم

 

(مطلب مورد نظر ارسال شده توسط مهر طرح می باشد) 

 

توجه : تمام رمزهای مربوط به بخش مدیریت 2520 یا 25202520 

 

لینک دانلود :

 

mehrtarh16_golrizweb_ir.zip.html

 

لینک دانلود SQL: 

 

sql.gz.html

 

لینک دانلود مستقیم

 

لینک دانلود :

 

mehrtarh.ir/cloud/16.zip 


طراحی چت روم


بازدید : 5666 | تاریخ : یک شنبه 20 / 4 / 1399 ساعت : 19:15 |
برچسب ها : , , , , , , , , , , , ,

نویسنده :

دسته : چت روم , ,

نظرات()

نظرات
امید
امید در تاریخ 1400/4/13/7 و 8:34 گفته :
نصب کردم عالیه راحت بالا میاد استایل پنجره ه برعکس ورژن17 و مرورگر کنار اسم سالمه فقط تو لینک دونی ادرس وبلاگم میدم بالا نمی یاره وکار مجازی هم با تعداد محدود میشه ساخت سطوح کاربری هم مشکل داره سطح جدید میسازم با اینکه اولویت پایین میدم باز میره اول و به درجه دار پایین دسترسی ندارم
zakeri1994
zakeri1994 در تاریخ 1400/1/18/3 و 20:01 گفته :

سلام
چرا هربک آپی نصب میکنم نمیتونم وارد پنل ادمین بشم با هیچ مرورگری.تا صفحه ورود میره بعداز اون دیگه بالا نمیاد
پاسخ:سلام سرویسی که استفاده میکنید ممکنه مناسب نصب چت روم نباشه

zakeri1994
zakeri1994 در تاریخ 1400/1/17/2 و 12:46 گفته :
سلام
چرا من هربک آپی نصب میکنم پنل ادمینش بالانمیاد قبلا نصب میکردم میومد ولی الان هم رو سی پنل هم دایرکت ادمین نصب میکنم نمیاره با هیچ مرورگری
سعید بوشهر
سعید بوشهر در تاریخ 1399/12/19/2 و 21:08 گفته :
داداش یه کمک کن بهم من اسکریپ رو نصب کرددم پنل اضطراری ندارم من
پاسخ:سلام نیاز به پنل اضطراری نیست
سعید بوشهر
سعید بوشهر در تاریخ 1399/12/18/1 و 14:10 گفته :
بچه ها من تونسم بنصبم خخ ولی یه سوال چرا پنل اضطراری ندارع؟؟؟و اگه داره کجاشه ممنون میشم راهنمایی کنید
سعید بوشهر
سعید بوشهر در تاریخ 1399/12/18/1 و 5:02 گفته :
سلام خسته نباشید مدیر و داداشای عزیز کسی اموزش نصب بکاپ چت روم رو هاست دایرکت ادمین رو نداره بده من نصب کنم روش؟یسری اع اموزشا اع نت گرفتم ولی فایده نداش خیلی اذیت شدم،بم کمک کنید خیلی ممنون میشم ازتون ..یا علی
killer
killer در تاریخ 1399/5/30/4 و 22:10 گفته :
بک خوبیه امنیت خوبیم داره با ارزوی موفقیت برای مهر طرح و اپدیت های بهتر
مهر طرح
مهر طرح در تاریخ 1399/5/23/4 و 12:16 گفته :
از نظر دوستان کاملا مشخصه که اصلا بکاپ رو نصب هم نکردن، بله این بکاپ جوانرود طرح هست اما ما ویرایشش کردیم امنیتش رو کامل کردیم کلی امکانات زدیم روش و پنل اضطراری هم زدیم براش ایرادات فراوانی داشت که برطرف شده، بدون باگ و شل هست هر کسی دوست نداره میتونه استفاده نکنه اصرار نکردیم.
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: