اسکریپت چت روم حرفه ای ETCHAT3.0.7B4

اسکریپت چت روم حرفه ای ETCHAT3.0.7B4

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار گلریـز وبـــ در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

راهنمای نصب بر روی هاست

ابتدا فایل config.php را با یک ویرایشگر متن مثل نوت پت ویرایش کنید

و اطلاعات دیتابیس را در ان وارد کنید سپس با وارد کردن ادرس

http://your domin.com/install مراحل نصب را طی کنید !

 

توجه : دسترسی پوشه smilies را برو روی 777 قرار دهید بعد از نصب پوشه install را حذف کنید ،

در صورت حذف نکردن فایل نصب امکان هک وجود دارد.

 

دانلود : برای دانلود کلیک کنید.


طراحی چت روم


بازدید : 16270 | تاریخ : جمعه 26 / 4 / 1392 ساعت : 9:2 |

نویسنده :

دسته : چت روم , ,

نظرات()

نظرات
fire
fire در تاریخ 1392/12/17/s1i2n3a4 و 6:20 گفته :
سلاممممممم دوست عزیز

واقعا مطالبی که گذاشتی واقعاااااا خوبن دست درد نکنه
پاسخ:سلام ممنون لطف دارين
ساسان جون
ساسان جون در تاریخ 1392/10/28/s1i2n3a4 و 11:15 گفته :
شیگول چخبر خوبی عزیزم این چت روم قالبشو عوض کنه جان پدرت عوضش کنه خیلی خری بای
sohil
sohil در تاریخ 1392/10/21/s1i2n3a4 و 21:08 گفته :
سلام منم سهیل عضو وبلاگتون هم هستم

اگه زحمتی نداره میشه فیلم اموزشی پلاگین رو باید چجوری بزاریم یادم بیددن اخه من تازه واردم پنل هم می خوام عوض کنم با قالب شو
پاسخ:سلام ممنون در هر كدام پلاگين گير كرديد خبر بديد براتون توضيح داد شود اگر هم وقت كردم فيلمشو براتون لينكشو قرار ميدم
sohil
sohil در تاریخ 1392/10/21/s1i2n3a4 و 21:06 گفته :
سلام منم سهیل عضو وبلاگتون هم هستم از تمام مطلب هاتون من اسفاده کردم دستون رد نکنه برای فیلم اموزشی قالب بزاریم ممنونم
پاسخ:منظورتون قالب عوض كردنه فيلمشو اگر وقت كردم برات لينكشو ميزارم اگر هم نشد برات توضيخ ميدمش بايد چيكار كرد قالب عوض بشه
sohil
sohil در تاریخ 1392/10/21/s1i2n3a4 و 9:32 گفته :
سلام میشه به من یاد بدید که باید چطور این پنل مدیرت رو بزارم ممنونم میشم اگه قفیلم اموزشی رو بزارید
پاسخ: سلام حتما گذاشته مي شود
پوریا
پوریا در تاریخ 1392/5/31/s1i2n3a4 و 15:41 گفته :
سلام از این اسکریپ که گزاشتی خیلی ممنون من از تمام سایتت بهره بردم و الان صاحب رومی میشه گفت فول امکانات پنل ناظر پنل کاربر پنل مدیریت امتیاز فال من فقط 14 سالمه
پاسخ:سلام دادا ممنون لطف داری موفق باشی
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: