بک اپ قدیمی سامی هاست

بک اپ قدیمی سامی هاست

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار گلریـز وبـــ در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

 

خوب دوست عزیز برای دانلود اسکریپت کیلیک کنید == دانلود

 

sql

هم  هر چی بود عیب ندارد یا از اسکپریت های قدمی استفاده کنید اگه برای این مطلب بازدید زیاد باشه من به لینک دانلود  شم میزارم

 


طراحی چت روم


بازدید : 9780 | تاریخ : جمعه 12 / 6 / 1393 ساعت : 14:5 |

نویسنده :

دسته : چت روم , ,

نظرات()

نظرات
ارش1717
ارش1717 در تاریخ 1393/7/18/s1i2n3a4 و 20:04 گفته :
سلام داداش
واقعا بهترین وبلاگ و سایتو شما دارین
من همه کار کردم ولی یه چیزو گیر کردم
ممنون میشم اگه کمکم کنی
سوالم اینه میشه کانفینگ رز طرح و دی چت رو اموزش بدی چطور اطلاعاتو واردش کنیم من هر کاری میکنم ارور میده و بالا نمیاد چت روم اگه کمکم کنی ممنون میشم اموزششو اگه گذاشتی برام ایمیل کن ادرس ایمیل و جیمیلمو میدم

ahmadalidady2014@gmail.com
aasali836@yahoo.com
پاسخ:با ایدیم در ارتباط باشید
justina
justina در تاریخ 1393/6/23/7 و 14:54 گفته :
سلام داداش گلم خوبی

لطفا رمز عبور پنل رو بده
ahmad
ahmad در تاریخ 1393/6/22/6 و 19:46 گفته :
سلام داداش
چ کار کنم افراد چت روم تو امتیازات کاربران بیاذ الا ۱۰ نفر عضو هستن اما تو لیست امتیازات نمیاد
naser
naser در تاریخ 1393/6/22/6 و 19:25 گفته :
سلام داداش لیست انلاین بالا نمیاد



رمز دوم پنل چیه؟؟؟
پاسخ:من دانلودش نرکدم باید به سامی هاست بگید
sasan
sasan در تاریخ 1393/6/21/5 و 15:34 گفته :
سلام داداش من هیچ جایی رو اشتباه نکردم برو ببین لیست هنگfanischat.tk

رمز هاستم بگی ممنون میشم
sasani
sasani در تاریخ 1393/6/21/5 و 3:05 گفته :
داداش رمز پنل چنده؟؟؟؟

چرا لیست هنگه؟؟؟؟؟؟
پاسخ: رمز چی چند لیست چت روم هنگ نه نیست دادش یک جای کار اشتباست
sasan
sasan در تاریخ 1393/6/20/4 و 22:38 گفته :
سلام داداش خوبی
چرا لیست انلاینو بالا نمیاره؟؟؟
رمز پنل ها هم بگو ممنون
پاسخ:رمز پنل همون رمز پنل مدیریت هست
sasani
sasani در تاریخ 1393/6/20/4 و 22:36 گفته :
سلام داداش مرسی که این بکاپو گزاشتی
ولی دوتا مشکل داره
۱رمز پنل ها رو بگو
۲لیست انلاین رو نمیاره
پاسخ: نمیدونم دادش ولی من تست کردم درست بود رمز پنلم همون رمز ادمینه دادشی
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: